1 / 6
Nezapomeňte
Česká filharmonie si z letošního ročníku ADC Czech Creative Awards – nejprestižnějšího kreativního ocenění v české reklamě – odnáší hned čtyři ocenění. Kampaň Nezapomeňte, která doprovázela naši rezidenci v newyorské Carnegie Hall, získala zlato v kategorii Advertisements for Good, dvě stříbra v kategoriích Campaign: Tactical a Film: Medium Format a bronz za Film Craft: Casting.
Gratulujeme všem, kteří se na kampani podíleli a děkujeme za veškerou podporu.
Český týden v Carnegie Hall
Vrcholem Roku české hudby 2024 se stala série koncertů s ryze českým programem na jednom z nejslavnějších světových pódií – v newyorské Carnegie Hall. V rámci Českého týdne se Česká filharmonie pod taktovkou šéfdirigenta Semjona Byčkova vrátila do tohoto slavného sálu poprvé od roku 2018, a to hned se třemi koncerty.
Vokální tvorbu českých skladatelů představil na samostatném koncertě Pražský filharmonický sbor, komorní díla zazněla v podání Pavel Haas Quartetu. Český týden v Carnegie Hall měl i významný edukační přesah – prostor dostali členové Orchestrální akademie České filharmonie a mladí hudebníci z newyorské Carnegie Hall spolu se studenty londýnské Královské hudební akademie.
Jak probíhaly přípravy?

Zákulisí natáčení spotu k přenosu koncertu z Carnegie Hall

Chcete do Carnegie? Stačí jen zapnout počítač

Semjon Byčkov, dirigent. A taky herec
Prezident České republiky Petr Pavel udělil záštitu Českému týdnu v New Yorku.
Děkujeme našim partnerům, štědrým dárcům zapojeným do filantropické kampaně Opus 85 a Nadaci pro rozvoj České filharmonie, kteří cestu do Carnegie Hall podpořili.

Globální partner České filharmonie

Generální mediální partner
Českého týdne v Carnegie Hall
Připojte se k více než 20 tisícům odběratelů
Získejte každé dva týdny nejnovější zprávy z České filharmonie, exkluzivní obsah z magazínu a novinky z Rudolfina.